Warhammer na ścianę

Z cyklu „co te chińczyki”

Mapa Starego Świata do Warhammer Fantasy Roleplay w wymiarze 30x42cm.

Pięciczęściowa grafika na w klimacie Warhammera.

 

W takich chwilach aż żałuję, że na razie nie mam własnego mieszkania, żeby coś takiego powiesić na ścianie…

Reklamy

Z cyklu geeków rozmowy przed egzaminem

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
zazdroszcze motywacji
to chyba pierwszy egzamin gdzie masz jej wiecej ode mnie

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
To nie motywacja, to tępi Guardsmeński upór ;d

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
same shit, different name
grunt, że działa

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Taa.
Pytanie, czy mi sie na coś zda, bo nie czuję, żebym coś wiedział.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
mi pozostaje liczyć na moje psykerskie mambojambo jutro

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Jedź na Fettered, żeby Warp nie jebnął

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
e tam, jeśli mam mieć sznase to push
bedzie albo wszystko albo demon

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Jeśli ja mam mieć szanse, to muszę sie zgadać z jakimś demonem xD
Jak sądzisz, dziobak pomoże? xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
should do
był na tylu egzaminach
że przez osmozę powinien dawać radę

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Spoko. Jakoś to jutro z nim obgadam xD
O ile coś z niego zostanie, kiedy Agata wykorzysta go jak cycek antystresowy xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
a masz contract of imaginary friends? czy improwizujesz?

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Improwizka.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
i coś to z niego zostanie
to lepiej zaopatrz sięw dobry magical tool
do uziemiania paradoksu

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Myślisz, że jak wezmę topór, to mnie wpuści? xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
myśle że nie ruszy jej to bardziej, niż gdybyś wszedł w różowym garniturze

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Interesujące xD
Ale nie, założe attuned artifact ostatniej sznasy po prostu xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
^__^

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Garnitur
+10 do zajebistości, +2 do efektywnej Esencji xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
ja poświęce się tylko częściowo
marynarka + koszula

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Ja idę na full plate’a

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
pozwala przerzucić jedną kość w teście warp phenomenon

ja nie muszę
mam telekinetic shield

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Ja już dokładnie rpzeliczyłem statsy.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
za to muszę czymś uziemiać mana drain

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Koszula i spodnie od garniaka negują karę za ryj, sam garniak dodaje dwie kości w testach społecznych xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
:D:D hmm
a mój mana shield? masz lepszy pomysł niż marynarka?

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Jak na mój gust, to zamiast sustained spella wziałbym rytuał „łażenie w kółko”

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
neee
preferuję postawę defensywną ZEN KURWA

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
A właśnie, to mi przypomniało.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
??

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Muszę podładować mój najważniejszy artefakt.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
amebę?
czy mr. żołądka?

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Nope. Yin-Yang

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski

in soviet russia tests fail you?

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
My Guardsmen felt it hard.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
u r guardsman failed his iaijutsu duel… well las-jutsu duel to be precise

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
And every single WP roll xD

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
f’htnagan?
czy hasturhasturhastur?:D

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
kurwakurwakurwa

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
chyba maim! burn! kill! jak wołają korniki
a nie kurwa! kurwa! kurwa!
jak wołają polacy

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Nee.
Piwo! Piwo! Piwo! jak wołają studenci

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
złoto złoto złoto!

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Also, wszystkie 3 części Dungeon Siege na dysku. Gonna be fun.

Marcin ‚Qendi’ Sztomberski
wiesz co?
wklejam tą rozmowę na bloga
jako przykłąd tego czym jest intertekstualność

Wojciech ‚Mongward’ Szwedowski
Wut xD

 

A teraz quiz: Ile RPGów było ruszonych 😀

Cytaty zebrane

Miki
A za potencjał proliferacyjny naszych hepatocytów możemy się napić piwka w weekend

Qendi
a teraz przetłumacz mi to na polski, bo mam wrażenie że zacząłeś mnie obrażać

Miki
za to żeby nasze wątroby dotrwały do rozdania dyplomów

Cytaty zebrane

Mongward: Like English ‚r’?
Qendi: No.
Mongward: Like American ‚r’?
Qendi: No.
Mongward: Jesus!
Qendi: No!

Mongward: Narrowing happens.

Mopsik: Tracę głos.
Mongward: Słychać. You become voiceless.

Qendi: Jest źle ze mną.
Mongward: Mogło być gorzej.
Qendi: Że niby jak?
Mopsik: Kurwa!

Mongward: Jola, masz jeszcze siłę się uczyć?
Mopsik: …yy?

cytaty zebrane

na zajęciach z konwersacji:

‚Każdy chyba umie się przedstawić i powiedzieć po jakiego grzyba przyszedł na te studia’

‚…ja nie będę robić nikomu problemów z zaliczeniem. Jak macie oblać to na gramatyce oblejecie’

‚Dla każdego mock(egzamin – przyp. Q) to sajgon, dla nas(wykładowców – przyp. Q) bardziej niż dla was’

cytaty zebrane

Qendi: Fumi, wsadź se tą oryginalność w …

Monika: Może być problem, ‚o’ to jeszcze wejdzie ale ‚r’ ma ostre krawędzie

Fumiko: Odpuść sobie… albo kup ogórka

Monika: Nie trzeeb<urwane w pół słowa>

Fumiko<wskazując na Q>: Czyżbyś była nim zainteresowana?

Monika: Zwykle nie

Qendi&Fumiko: Zwykle?!

Monika: No zwykle, chyba że jest mi potrzebny

cytaty zebrane

Qendi
to jest praworzadne
to wywodzi sięz dziekanatu który jest kwintesencją zła i biurokracji
Zsu-Et-Am
Może, może… ale to jest ten rodzaj Law :które od drugiej strony graniczy z Xaos
Qendi
zdecydowanie
Zsu-Et-Am
coś jak fraktale
jeśli grzebiesz w chaosie odpowiednio głęboko, to możesz się tam doszukać jakiegoś porządku
Qendi
albo całkowanie wartości zespolonych na oko
Zsu-Et-Am
…a jeśli wpadniesz zbyt głęboko w bagno porządku, to dosięgasz warstwy czegoś tak dzikiego, jak najgłębszy chaos – taki, jaki tylko biurokracja potrafi uzyskać
Pocałkujmy kwaterniony na czuja… [prawie-jak-slang] Może uda się wezwać Cthulhu i wszystkie nasze zmartwienia OldOnes wezmą?
Ciekawe czy to właśnie to motywowało wszystkich tych samobójczych kultystów…
Qendi
zniszczyć dziekanaty
f’thgan ?
Zsu-Et-Am
Fhtagn, ia. Phnglui mgwlnafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn.
Qendi
ciekawe czy jak przyjde w poniedziałek na uczelnię to dziekanat dalej będzie w jednym kawałku
Zsu-Et-Am
Tak, ale będzie to kawałek nie-euklidesowy i nieco zielonkawy.

Coś sporo ostatnio tych cytatów:D

Cytaty zebrane

by Jola:

Gramatyka opisowa, czyli fuck me gently with a chainsaw

Podczas nauki fonologii:

Jola: Then the air is… <myśli>

Qendi: No, co z tym air’em?

Jola: Gówno!

Qendi: To bardzo niesmaczny musi być ten dźwięk